Ett litet lyckorus!

Nuu, känns det som att allting börjar falla på plats! Allting i skolan har gått bra fast jag varit nervös för nationella i biologi och fysik provet är gjort så behöver inte göra det imorgon och alla matte prov (bortsett från nationella) är klart!

Nu kommer allting bara flyta vackert på ooooooch har hittat min balklänning! Den är så sjukt jävla otroligt underbart snygg det är den perfekta! Ska ladda upp en bild så fort jag har beställt den (slutet av månaden då mamma fått lön), yeyeye, kommer vara assnygg! :)

Känner mig så lättad över att allting gått så bra och jag snart kommer få flytta och att, ja, jag vet inte känns som att nu börjar jag verkligen slappna av och leva mitt liv! Har nästan aldrig kunnat slappna av har alltid tänkt på nästa prov och nästa sak men inte nu, helt underbart!

Ååh, var tvungen att avreagera mig lite! Vill skicka massa lycka och kärlek till alla som läser hoppas livet känns lika bra för alla andra!

Ska nu gå och möta min Oliver, awesome! Vi hörs när vi hörs, hejrå!


Bild i repris, ååh sommar... Som man längtar!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: