4.0?!

Nu när jag skriver det här kan det bli så att många tänker "Hon vill bara ha uppmärksamhet, nananannaa" men så är det inte skriver här för orkar inte förklara för varenda janne som  kommer fråga, blir mycket lättare om man bara läser här och sen får det vara det!

I alla fall så är det så att min skola jag skulle gå i Kalix fick för få ansökningar så de kommer inte bli något Kalix för mig och det känns ju sjukt jävla tråkigt för jag har varit inställd på den här skolan i snart två år och att veta att det kommer inte hända är ju ett stort bakslag.

Men jag har i alla fall talat med min mor och jag ska göra ett omval till Gävle och sen en annan skola också det kommer vara väldigt långt söder ut men för mig finns ingen annan utbildning än den här och om jag mot all förmodan inte skulle komma in någonstans så ska jag ta ett sabbatsår och söka in nästa år. Men det får man ju se om det kommer bli så.

Gjorde också ett smink som var lite för det här tillfället och det jag "vill säga" med det här sminket är väl att man ska gråta men sen se det positiva för det är ju det enda jag kan göra i det här läget...



Känner att jag förbättrar mig varje gång jag gör ett nytt smink och jag älskar verkligen att arbeta med det och blir alltid lika lycklig då jag får höra om hur duktig jag är! :) Det här är mitt fjärde regnbågssmink och det är såå roligt att göra regnbågar, älskar färg! Wopp!

Lite snabbt om det övriga så...
har min klänning kommit, sitter perfekt är perfekt meen ska nog låta det vara ett tag till och inte ladda upp en bild ännu! Har också sökt lämpen så snart börjar jag också övningsköra, min bil är hos moffa och får mycket kritik och det har tydligen läkt in gaser i förarhytten men snart går den att köra igen ska ni se! :)

Det var allt ska käka lite dumle nu, hejrå!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: