Nytt smink!

Jag gillar både persikor och bananer! Tolka hur du vill.

Hahaha, kul... Men i alla fall kan börja med att igår var jag och blev sminkad och fotad av några profesionella sminköser. Det blev inte så jätte bra smink som jag hade förväntat mig men jag förstår att det var stressade och det var så mycket folk där! Jag skulle inte heller klara av att göra något asbra varje gång om jag skulle göra så många människor, men det var intressant och vara där och se hur de arbetade, det är ju trots allt mitt framtida jobb. :)


Här såg man ju en bild på sminket och det var ju ganska framstressat som sagt...


Men bilderna blev ju ganska bra tycker jag, i alla fall dem som var svart/vita.

I alla fall så blev jag inspirerarad att göra något själv så när jag kom hem gjorde jag det mest komplicerade smink jag någonsin har gjort, shit, har aldrig stått och kollat på mig själv framför spegel och inte haft en aning vad jag skulle göra!


Finn ett fel eller? ;)


Woop, förra bilden var upp och nervänd och voivoi vad detta var svårt att åstakomma, var tvungen att använda en linjal så att alla avstånd skulle bli lika! Och i slutändan känner jag mig riktigt nöjd. :)

Sen efter det gick jag och Oliver och duschde och sen låg vi och bara pratade tills klockan 4 för då ville jag sova, just nu ligger han och sover men ska nog snart röra lite i han så han inte sover bort hela dagen. 


Jag blir så lycklig då du alltid säger att du är stolt över med mig när jag åstadkommit något nytt! :3

Det var en stor uppdatering med mycket bilder, men nu ska jag ta något att käka. 

hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: