En sak i taget!

Karro om Allting går säkert bra!:

Du slipper iaf oroa dig över att det kommer vara i teknik för det är inte med, jag hoppas däremot på att det är i kemi, haha! Tyvärr var det i kemi förra året så det lär ju inte vara samma... :(

Svar: Hopppas själv inte att det är kemi då kommer jag ju faila stenhårt! :) Men lycka till Karro!

Idag har jag varit på gymmet och det gick jätte bra! Körde hårdare än jag brukar och kände mig riktigt nöjd efteråt. :) Sen när jag strechade märkte jag att jag blivit mycket vigare och att det har gett resultat när det gäller det. Sen kom jag hem åt två blodapelsiner och sen åt vi hos mommo, asgott. Efter det for jag hem och har limmat handen som hade gått av under frakten från på Olivers "docka" han fick i födelsedagspresent.


Eller inte direkt en docka en sån där som nickar på huvudet, har ju glömt vad det heter... Men han fick i alla fall den som kommer från A Nightmare on Elm street eftersom han har ju alla filmerna och han är ju min lilla nörd så, jaa. ;) Sen idag har också boken "Walking dead compendium 1" kommit som han senare ska få, har inte hunnit hämta ut den men det var i alla fall det han fick i en sen födelsedagspresent. :)

Nu ska jag bara ligga framför tvn och sen sova, skulle ju egentligen slinga Matildas hår någongång under dagen men hon har inte hört av sig så får nog ta det någon annan dag eller så...

hejdÅ!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: