Ville ta ett litet snack med världen!

Ehehehe...

Medan jag myser i Olivers tröja skulle jag ta upp en sak jag möjligen pratat om förut... Eller jag vet inet men känner  i alla fall att jag vill ta upp det igen! ... Om jag nu hade pratat om det, ehe.

I alla fall. Jag känner att jag kan säga det här med full säkerhet eftersom att jag känner att jag aldrig är en ytlig människa för om jag ser en person som ser ut som en "fjortis" så tänker jag inte utav instinkt att hon säkert är ytlig och korkad jag kan undra helt enkelt hur hon är som person, jag har varit ytlig förut och jag kan säga att jag inte gillar folks kläder (inte till personens ansikte då!) och så där men jag dömer aldrig någon som persons "inre". 

Hur som helst! Jag är så himla less på att man ser på tv, man hör folk säga saker och överallt är folk så fördomsfulla över utseenden. Nu kan jag ju inte skapa en perfekt värld genom att skriva det här men jag tycker att man ska få vara "fjortis", punkare eller en "modern typ" om man vill men man ska faktiskt inte behöva ta skit för det! Spelar ingen roll av vem eller hur man ser ut. Människor verkar ha sjukt svårt för det att inte kunna låta någon se ut hur dem vill utan att dra en "lustig" kommentar som jag bara tycker är löjlig. 

Man kanske inte gillar alla olika utseenden men jag tycker man kan acceptera hur folk ser ut och inte klaga och tro så mycket av det man bara ser.



Själv tycker jag om alla olika stilar och tycker det alltid är jätte roligt då man ser någon som sticker ut! (säger inte att alla borde sticka ut och man får vara neutral om man vill men tycker det roligt med lite färgklickar på allt svart/vita)

That was all for right now! 

bye


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: