Guldlock + en pirat

I got curly hair! :3
 
Vet inte om jag gillar det eller inte men ska göra lite krullor då och då så får vi se! Ska försöka variera mina hårfrisyer lite mer, börjar bli less på att ha likadant varje dag så det är så det får bli!

Här har mina lockar börja lämna mig (syns bättre i Everyday make up smink videon) men jaa, är typ en guldlock blandad med en pirat!
 
... Jag tror jag gillar det!
 
Massa kärlek med apor! Gör nog en video ikväll men mitt internet sviker mig så laddar upp då jag är i skolan imorgon!
 
P.s. sorry for awkwardness på sminkvideon, ska försöka vara roligare på nästa men var trött och stressad då jag gjorde den! :3


still going strong

Wohoo ellis, du kommer bli stor, du är precis var du ska vara i ditt liv nu. Det gör mig lycklig att se hur roligt du har det i skolan & att du verkar trivas i norrköping! Du är grym, på riktigt asså,-)
Ha det bäst hälsar Rocky och ellen oxå

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: