Avslutningsvis vill jag säga till 2012

Kan ju bara snabbt skriva att året 2012 har varit ett av det mest dramatiska åren i hela mitt liv.
 
Flytta hemifrån för första gången, flytta från Gällivare till Sue Ellen (i Norrköping), komma till Gällivare under en helg och komma tillbaka hemlös (hon flyttade till Linda i Norge), sova en natt hos Samuel, bli inneboende hos en okänd kvinna och hennes dotter, (söka lägenhet som en dåre under tiden) och under allt det kaoset, att hitta ett hem hittade jag massa underbara vänner och skolan var allt jag hade kunnat önska mig. Allting blandades till ett hemskt underbart kaos jag aldrig kommer kunna glömma, ösom grät man ösom skrattade man tills magen gjorde ont.
 
Efter näst intill 2-3 månader av ett himelskt helvete hittade jag ett hem och nu känner jag när årets sista timmar slår, känner jag att jag äntligen är hemma, att jag trivs och att jag mår bra med vart jag är. Det var mitt bästa beslut i hela mitt liv att ta steget och ge mig ensam ut i världen och flytta till Norrköping, och fullfölja min dröm.
 
Tack till alla som funnits för mig och tack till alla som jag upptäckt en ny vänskap med under den här tiden, ni är helt fantastiska människor och ingen annan ska någonsin kunna säga annat!
 
This is my city...
 
My new hometown.
 
Jag tror det aldrig var meningen att jag skulle bo i en liten stad som Gällivare, jag tror det ska bli något större av mig.
 
Hoppas ni också har haft ett underbart år!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: