Min stjärna börjar falla

Just nu jobbar jag och Matilda stenhårt med svenskan, men jag börjar bli uttråkad eftersom jag är klar och bara
ska renskriva vilket ska få bli någon annan dag. :)

Sen har vi bakat sockerkaka och nu måste jag röja i mitt rum och sen ska vi nog dra ut och göra något vettigt av våra liv... Faaast blir ju inte med stjärnan... Nu är batteriet slut eller så är det trasigt... Jag blir så glad då alltid någonting ska tjorva! Fyfan asså den där epan tar livet av mig... På tal om saker som är fel på den så är ena bakljuset trasigt och ljuset så man ser mätarna har också slocknat så måste sitta och hålla i en liten lampa för att se hur fort jag kör... :/ Men jag älskar henne ändå! HEHE.

Men nu måste jag röja upp i rummet så ska vi gå och kolla om man kan dra igång bilen i alla fall... Får ju se, håll tummarna! :)

bye


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: