Upp och ner i 1.2 mil

Igår gick jag 1.2 mil... I upp och nerförsbackar... Fyfan vad jobbigt det var! O_o Men fick ju ett MVG då så känner mig förjävligt nöjd! Efter det for jag hem och duscha och fixade mig sen for jag, Stina och Matilda och käkade pizza, var asgott och sen träffade man jätte trevligt folk hela kvällen och var en perfekt fredagskväll som avslutades med att jag och Oliver sov hos min far. :) Idag kommer nog bli samma sak och får se om det blir att sova med Oliver igen!

Vaknade av massa arga sms och samtal från Matilda som när jag tillslut svara sa att jag fick 100 spänn till bensin pengar om jag skjutsade henne upp till Malmberget, klart jag gjorde det då, behöver alla bensin pengar jag kan få tag i. :)

Just nu är Matilda i duschen och jag roar mig med internet och känner att jag vill börja fara och sminka mig snart men hon är ju så snabb... Nu är hon tillbaks och sminkar sig för fulla muggar, men vi kommer nog inte fara på ett bra tag för hon ska ju sen välja kläder och hinna ta och fota en ny bild till facebook... Vill dra nu! Är astaggad på en fin dag! :)

Ny header btw! F5 om man inte ser den...


Några få att älska, tusentals att hata.♥

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: