Nu innan man ska sova...

Ska lite spontant berätta om min helg i lördags blev det inte att Oliver sov här men jag och han + Nicke for till Stina och sov där för hennes far var ju ändå inte hemma så det var ju bara trevligt. :) Vi hade jätte trevligt där men däckade ganska "tidigt" för blev astrött... Sen på morgonen väckte jag Oliver och vi käkade frukost sen efter ett tag kom Matilda och vid 17.00 for alla ut utom Stina som hade massa skolarbete att ta itu med. *Duktig*

Så vi drog runt på stan och det har varit en någorlunda chill dag bortsett från vissa delar men det har varit fint... Jag sa nyss hejdå till Oliver i telefonen för jag kände mig så osocial och trött så borde faktiskt ta och sova mina 5 timmar nu innan man kör med skolan igen. :)

Känner lust att göra ett smink men tro inte att det kommer något snart... Känner att jag har jävligt fullt upp med saker och ting. Fast egentligen inte men jag inbillar mig det... Hehe.

P.s såg Jossans fina vita epa idag! Sattan den var fin! :) Passade verkligen henne, men jag tycker ju såklart min lilla skrothög är finare, kanske inte bättre kvalitet men det är ju som mitt lilla barn! *Läskig...* 

Haha, godnatt!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: