Jokkmokk, hår, epa och smink!

Lääääänge sen man bloggade (förra inlägget var ju Oliver). Har helt tappat intresset för allt som har med internet att göra känns helt onödigt då det finns så mycket annat jag kan göra, ni fattar? :)

Men jag har ändå hunnit med en del undertiden jag inte bloggat. Förra veckan var jag till Jokkmokk med Oliver och bodde hos hans kusin Sofi och hennes mor/hans faster där var också hennes bror Niklas och kille Sebbe var också där. Träffade massor med trevliga människor och hade jätte roligt! Man hade gaanska mycket ångest då man skulle hem till Gällivare på söndagen men det var ändå roligt att träffa Matilda och Stina igen. :)

Innan Jokkmokk på onsdagen tror jag det var så klippte jag mig och har färgat utväxten och slängt in lite annan färg, hehe. Men har fortfarande kvar lite av det röda... Orkar inte ger er en beskrivning men jag ska slänga in en bild så fort jag kommer hem! Har nog aldrig varit så nöjd med mitt hår... Det funkar om man inte vill fixa det och man kan fixa det sjukt snyggt men ah ni ska få se! :)

Oj, vad mycket har också sminkat Matilda och var jätte nöjd hon såg ut som en "trasig docka" och jag var jätte exalterad. Grejen är ju den att min kamera laddare är borta därför kommer ni få lite halvdanta Iphone bilder som Matilda fotade men ni kommer förstå helheten! Känner mig nu bara taggad att börja gymnasiet och få börja arbeta med smink under skoltid också och så där, hihi, jag älskar verkligen sånt! :)


Sjukt nöjd jag blev!

Men det var nog det tre huvudsakliga sakerna som hänt på sistone, inget direkt nämnvärt... Kanske att jag tror epan snart ska in på lagning, vet inte direkt hur det är men jaa... Och så var det ganska intressant att min statistik steg något sjukt dagen jag hade krockat. Människor är nyfikna allt. ;)

hejdå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: