se på fan!

Hittade lite tid i mitt liv att skriva på min blogg. Känns som evigheter sen jag uppdaterade men var bara två dagar sedan. :o

Kan ju ta och berätta att igår var vi och hämtade min fina fina a-traktor/epa. Står nu så fint på gården och typ hela tiden då jag brukar vara hemma sitter jag bara i den och längtar tills jag får köra, knäpp ohja. Imorgon ska jag ta en dag och bara göra den fin, måste tvätta den och städa där inne och så vidare. Blir säkert och övningsköra den lite också. Har inga bilder just nu för är ju på moffas internet och orkar inte ladda över bilder hit.

I skolan hade vi BRA-dag och då ska alla pengarna gå till barnen i Bolivia. Jag sminkade 8 stycken barn, gick på modevisning och såg Julia uppträda, började grina sjukt mycket för hon var så bra... ;) Eftersom vi var på BRA-dagen så får vi ledigt nästa onsdag så nästa vecka ska man bara gå i skolan måndag-tisdag sen ledig till nästa tisdag! :D

Sen vet jag nog inget mer att berätta... Ska tvätta bort sminket och försöka ta mig i säng i tid idag, tagga matteprov på morgonen.

Random bild på moffas data. Måste hinna duscha nu!

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: