massa text

Woho fick två kommentarer på mitt förra inlägg att jag skulle blogga oftare och var redan ganska på G med att göra det så kommer nog komma minst ett inlägg per dag. Beror på men kommer inte göra såna här skitinlägg som inte har något intressant alls. Typ "Jag har tråkigt så jag bloggar, hihi. :) Nu ska jag ta något att äta *bild* hejdå!" Det känns ju inte värt...

Men nu kan jag berätta det jag nu under en tid ska/skulle hända idag/igår har ännu inte hänt! Blir så sur asså. Det ska tydligen först bli av på måndag. Förut var jag skit taggad men nu har det trappats ner för känns som man bara kommer få höra att det bli senare. Och det är ju ändå inte säkert att det händer.

Varför jag inte berättar något om det är för det känns som att det skulle bli så jobbigt om det inte blir av. Egentligen hade jag först planen att inte berätta till nästan någon om det men har varit så glad över det så de flesta vet redan men dock tänker jag ändå inte skriva. ;)

Var nog allt jag ville för stunden. Skulle övningsköra idag men jobbade massa svenska sen kom Stina och vi har varit ute och haft kul så blir nog imorgon. :)

Massa text brukar undra om någon egentligen orkar läsa allt jag skriver? 

Ahja hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: