locking away

Uppdaterade inte igår för internet är helt borta.

Idag träffar jag Erica igen! :) Vi ska kolla Pirates of carabean 3, fan vad nice... Finns inte alls mycket att säga just nu. Så slänger upp en bild som jag och Jullan fotade igår. 


Tjoho, mitt hår. 

Just det kom på att jag kan berätta att igår gjorde jag uppkörningen och det gick jätte bra, eller nej men spelar ingen roll klarade det och jag ska ju ändå inte köra moppe (man kör moppe på uppkörningen). ;)
Har också bokat prov den 13 juni och efter att ha talat med Jossan som talade med Jocke fick jag veta att man får ett papper direkt efter man gjort provet och då kan man köra. Så nu fanimej ska jag klara det!

Så den 13 juni och framåt får jag köra min fina epa! :D

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: