här får ni se

Här kommer bilder på lösögonfransarna...





Det var 10 par i varje förpackning och fick båda för 100kr vilket var bra eftersom vanligen kostar ett par 70. Det sämre var att det är jätte svåra att applicera så inget jag tycker folk som är ovana med lösögonfransar ska köpa, det hade en väldigt tjock botten och var svår formade om ni förstår. ;)


Skorna 50 kronor, lite slitna på tårna men annars så sjukt jävla fina och perfekta till mig, tycks? :)




Väskan jag fick av min moster, så jävla fin! :)


Och jackan jag fick av min andra moster. ;)

Älskar allting jag har skaffat men just nu behöver jag pengar mer än något annat... Får försöka få allting gå ihop. 

Nu ska jag äta sen läsa lite till engelskan imorgon och sen ska jag välja kläder till Anns begravning som också är imorgon. Och ännu senare blir det en promenad och tala med Stina.

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: