bilderna!

På sidan ser man en vit fläck som är en "krigsskada" från förra ägaren, men jag har slipat det och ska bara målas så är de som nytt! :)


Ren och fin efter att tog och tvätta den.


Registeringsskylt, bakspegel, ratten. ;)


Har dammsugit, dammtorkat och polerat här inne. Började klockan 14.00 och var klar med allting cirka 19.00, inklusive lite övningskörning. :)


Gulligt med små hjärtlampor längst framrutan, det följde med då jag köpte den. ;)


Det ska vara svartare. Pappa och jag har också köpt tyg så vi kan klä bilen, inte hela men bakom säterna för det ser så fult ut just nu. 

Så samanfattningsvis har min dag varit om epan sen klockan 14.00. ;) Har grundligt rengjort den och sen varit ute och kört, känns som att det börjar gå bättre, nog för att man nästan körde in i brevlådan. 

Ska nu ta och duscha sen sätta mig i stjärnan med lite musik och plugga till Am-provet, känns som en lyckad dag.

Detta inlägg hamnar under "nytt i rummet"
hejd¨å


jullan

Kul om det hade stått "EPA" på regplåten hahahahaha

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: