a-traktorer och duetter

Nu ska jag berätta om det här jag så länge hållit hemligt om...

För ett tag sen, ett ganska långt tag sen nu började jag kolla på epor och liknande jag fastnade för en blå volvo duett i Piteå. Pappa ringde om den och eftersom jag har sån "underbar" far så måste den vara laglig, så vi ringde och det skulle ordna det. På måndag sen tisdag och sen på måndag igen. Så väntar man till måndag så väntar det ännu på delar och då gav jag upp.

Då sa pappa att det fanns en lila volvo A-traktor i Gällivare. Så kollade på den och blev helt förälskad i den, idag var jag och pappa dit och den kommer bli min så fort säljaren ordnat så den bara kan köra 30km/h, hehe snabbt. ;)


No no no...


Hihihi, så fin. Ska ordna lite saker på den men det får ni veta längre fram, den är ju fortfarande inte hemma hos mig. :)

Lite annat jag kan berätta är att jag är klar med min svenska rapport och ska bara skriva ut och göra en framsida men det hör till måndag. Sen har jag inget som helst skolarbete nu under helgen vilket kommer vara så jävla underbart! Hihi, ska ta och hoppa i duschen och försöka lägga mig tidigt nu.

godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: