en bild säger mer än ett ord...

Asså varför skriver jag att jag ska uppdatera på kvällen när det blir mitt in natten? 

Men dagen har varit ungefär samma som igår, helt underbar! Hanna for hem efter Sandviken så det blev vi tre igen och vi snurrade igen långt in på kvällen, några nära krockningar som vanligt, haha. ;) Sen träffade jag gullesnuttesöt Erica som jag inte sett på över en månad tror jag! :D Blev jätte glad!


På stranden med finskorna.


Yeah, åka flak! Var grymt kul men varande inte så länge. :(



Var svårt att välja ut bilder för alla är så jävla fina och härliga men de här är det bästa. ;)

Föresten så har Matilda kirrat så nu har jag 83 goa låtar på mitt USB till stjärnan, härligt!

Mitt liv är så jävla skönt just nu att jag tror att nästan ingenting kan förstöra det! I love it, ska nu ta mig något att äta och tänka på minnerna av denna underbara dag. :)

bye guys!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: