stjärnan!

Hejåhå. Planen för idag var att springa med Stina och sen dra på gymmet men kom på att gymmet är stängt eftersom det är en röd dag och blir inget springande heller för jag är grymt yr och börjar bli snorig och det blir nog bara värre om jag ger mig ut. ;)

Blir att ännu en dag stanna hemma och småplugga till Am-provet. Nu är det en vecka kvar och jag börjar bli riktigt nervös... För tänk om jag inte skulle klara det, skulle suga så jävla stenhårt! Hahaha. ;)

Kanske tvingar pappa ut så jag kan få övningsköra, vill ju i alla fall kunna köra när jag får kortet, sen kan man ju fixa bilen finare och så vidare med tiden. ;) Har några grund saker jag måste ta itu med den;

1. Laga vänster dörr, eftersom fönsterrutan inte går att veva ner.
2. Ordna "krigsskadan" ordentligt
3. Beställa däck, idag mest troligt.
4. Försäkra den, ska nog också ske idag.
5. Skicka den till Jossans pappa som ska göra den fin, men det får bli en överraskning när det är klart. ;)

De är nog det viktigaste som måste göras, de är ju några saker så ska försöka sätta igång idag, problemet är att papaps skrothög inte klarade sig igenom besiktningen och då måste han ordna den också för just nu är den olaglig. Så han har inte så mycket tid att hjälpa mig, men de ska nog gå bra. :)

Massa snack om stjärnan idag men det får ni leva med, ska slänga mig framför tv'n och hoppas dagen tar slut snart. 

hejdå


karro

Lycka till med provet säger jag bara, det är inte det lättaste även om det känns barnsligt lätt med frågor som tex om du får köra mot rött ljus osv. Du kanske redan visste det här, men du kommer få 75 utlottade frågor av 1000 så det gäller att man får frågor som man kan svaret på ;)



lol, jag klarade provet först på andra omprovet, haha! xD

christoffer på moppekursen.. skoja

haha men lår inte karro göra dig nervös, jag pluggade ju bara kvällen innan och fick 63 rätt av 65 möjliga så ja, det går säkert prima, eftersom du pluggar som ett psyk! hehe. och du får ju bara 70 frågor, inte 75, och det är 65 av dem som räknas, så det är luuuugnt ;) bara du vet hur du ska uppträda i trafiken. tänk vad du hade gjort i situationen, följ magkänslan, då klarar du det lätt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: