visste ni att...

En snigel kan sova i två år? Och att han i James Bond filmerna hade tupé?
Nu rubbade jag eran livsuppfattninig. ;)

Sitter och ska om ungefär en halv timme till Dundret med Amy och Jåise kommer bli fett kul har inte varit på hela vintern så taggar somfan! Sen när jag kommer hem som kommer vara ungefär 20.00 ska jag...

♦ Duscha
♦ Göra alla punkter i svenskan på hur långt jag läst i en bok (förvirrande förklaring?)

Kanske inte var så mycket men jag är så seg så kommer nog ta hela kvällen... Ska försöka lägga mig 22.00 god luck chuck. :o

Annat:
Julia + Jag + 22 januari = SKELLEFTEÅ KRAFT ARENA LULEÅ VS SKELLEFTEÅ! JAAAAAA
K-R-O-S-S-A  K-R-O-S-S-A  K-R-O-S-S-A VI SKA KROSSA LULEÅ!
YÄÄYY

No more going to go...

byebyebye


jullan

NIIIIIICE KÖTTFIFAN nä men kommer bli gryyyymt, grymmare än förra gången waaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: