uppe med tuppen och ännu tidigare

Klockan är snart 7 på morgonen... Har inte sovit något sen förra natten... Jag och Hanna har haft satans mycket kul här nere på madrassen.
Typ:

H: Jossan! Den där bilden ser inte ut som du!
J: För de inte är jag...?

HAHHAHAHHAHAHA



J: Vill du se den där bilden då dem ritade på mig?
E: Men jag har redan sett den? :o
J: Inte du, vill du se bilden?
H: Men jag var ju med?
J: Men inte du heller!
H: Menar du Linus?
J: Ja...?

HAHAHHAHAHHAHAH

H: Det finns jätte mycket bredband att välja mellan... Ska jag ta blom?

HAHHAHHHAHAHA



Sen var de ju massa annat jag knappt minns, voivoi...

Ska ju vara vaken hela natten ni vet, just nu är vi seriösa för vi är typ hungriga och Jossans mamma har klivit upp och då är de inte lika kul. Men sen blir vi nog övertrötta igen.

Jossan har typ osocialat sönder och bara snackat i skype hela jävla kvällen... Sämst. 

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: