somtimes you don't know before you try

Hoja, inte gjort ett skit idag, bara några få mattetal för att träna till provet men jag kan nu så är bara att tuta och köra... Känns ingen mening att sitta uppe och vänta på att de ska bli kväll så efter jag har skrivit ska jag faktiskt krypa ner i min mysiga säng och kommer typ sova 12 timmar för vi börjar ungefär 10 imorgon. :))

Imorgon imorgon... Vad jag ska göra då vet jag inte... Tror ganska säkert att jag ska färga mitt hår för mor min ska beställa tid hos frissan och då känns de bäst att ta och färga innan... Sen ska jag börja bygga på mitt korthus som jag ska använda lim så de inte faller ihop, heheh... Men vill umgås med någon... Ska smsa runt ni får veta mer imorgon.

Jag hoppas jag valde rätt, känner mig osäker men känner mig starkare än förr och jag vill tro att de löser sig. Jag vill tro på drömmar ibland. För ingen kan förstå mig som du kan!


SOMMAR!

hejdååå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: