månaden

Hmm... Då var man hemma efter att försovit sig och missat matten. ;) Skolan gick snabbt snabbt känns de som och när jag kom hem gjorde jag makaroner med någon sås och mamma stekte bacon mmmm gott!
Sitter och ska läsa ut min bok så jag kan börja med en annan som man ska läsa i skolan... Tror den är bra så de är ett +.

Lite saker jag redan vet jag ska göra den här månaden:

Idag måste jag också hinna:
Skaffa fram 100 kronor som jag är skyldig Jossan
& skaffa ett alarm för min mobil väcker mig inte!

Imorgon:
Skaffa ID-kort och gå på moppekurs, kuul! Eller inte... Senare ska jag nog hitta någon att umgås med.

28 januari:
FYLLER ÅR! Ha hit fina vänner och ha det mys men måste också handla vit bh+trosa och lösögonfransar & primer.



hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: