luleå

Inte bloggat på jätte länge... Ingen brydde sig... Bor för tillfället hos min moster och hennes tjej... Med 3 hundar i 3 olika stolekar och så har vi 4 katter + min bror. Och så någon/några av deras vänner här också. Har inte gjort något sedan jag for från min andra moster och pakera min feta röv här... Har kollat ett ton filmer, ätit mig tjock och njutit av livet. Imorgon ska vi ut på mellandags rea och mamma skickar mig 300 att handla för! SHIET! Tack mor och Gud! ♥
.
Ska nu inte göra mer... Kanske läsa och sen gå och lägga mig för känner mig slut efter aslång promenad med doggisen och så måste jag vara utvilad till imorgon...
.
Vet inte när jag kommer hem riktigt mamma tyckte imorgon men jag tycker defenitivt inte de... Vill gärna stanna här tills skolan börjar igen... Kommer inte kunna de Tilda fyller år den 8 men i alla fall... Till den 7 kanske? Får se.
Ska slå igen nu...
.
Ni får en biiild först:
BÄÄÄBIS!
.
hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: