dampdampdampdamp

Vill inte hem, vill inte hem, vill inte hem, vill inte hem, vill inte hem, vill inte hem, vill inte hem, vill inte hem, vill inte hem, vill inte hem... DÖ!

Har ångest för vill inta fara hem till fula Gällivare...  Om jag inte sagt de har jag handlat två fina t-shirts... Öööh... Idag skulle vi bowla men de blev inte idag skulle vi fara på bio men de blev inte.
Asså jag har säkerligen gått upp 20 kilo för jag har inte gjort ett skit, film är typ de vi har kollat bortsätt från stan. Men de är väl bara att jag laddar de nya året segare än andra.

Egentligen saknar jag alla underbara hemma men i alla fall... Kommer kännas så tomt utan alla djuren och så vidare...

Ska ta tåget tror jag de var klockan 17.12 imorgon, blir säkert försenat så ingen idé att ha planer imorgon, sen iövermorgon vet jag inte om jag orkar ta tag och göra något. Inte för att jag gjort de på sistone heller men då måste jag väl typ känna att jag kommer hem ordentligt? Något sånt vafan...

Jag skulle ladda upp bild men damp... Ahja, annars allmän ångest över mitt liv, mår illa... Fyfaaaaaaaaaaaaan.

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: