massa skrift

Igår *förrgår* var fett kul... Först gymma med Hanna sen fara till Stina där hon och Jossan var och spelade kort käkade chips och var övertrötta grymt fint vare!

Idag.. Eller igår... Ahja. Hanna och Jossan hämtade mig och vi for till Tropicana och käkade sushi med Amy och Stina också. Efter de delades vi jag, Jossan och Hanna gled på stan ett tag och sen gick vi till Stina. Jag, Jossan och Hanna hade i alla fall ganska kul på golvet med porr-bollen, HAHAH. Nice asså... 
Senare spelade vi kort med 2 kortlekar och hade fett kul. Vid halv12 gick jag, Hanna och Jossan till Statoil för att köpa gott och sen vandra hem till mig. Hanna for efter ett kort tag.

Jag och Jossan har hunnit... Jag har sjungit för henne och Ebba och de tyckte de var jätte fint.. Hm... Sen har Jossan hällt ut chips överallt och jag har hunnit städa upp de. Nu hör jag henne sjunga men jag tror hon börjar dö för hon låter lite döende. ;)



hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: