Woop woop!

Nu taggar vi nya bloggtider ska ni veta!

Har ju äntligen efter tusentals år som i ett under hittat min kamera laddare så har haft den på laddningen och kommer börja blogga oftare. :) 

Grejen är ju den att min liv faktistkt inte är så sjukt intressant, på vardagarna är jag i skolan sen tar jag hand om skolarbete och umgås med Oliver eller någon fin människa och på helgerna far jag antingen ut och är med mina vänner och gör något galet eller sitter och lär mig spela Zelda och gitarr med Oliver, ehe... Så det är inte direkt värsta fantastiskt intressanta livet jag lever men jag ska försöka hålla er uppdaterade i alla fall och försöka göra nya sminkningar också för det är ju fortfarande människor som hänger kvar här på bloggen! Jag blir så glad! 8)


NU fick ni en bild på mitt hår! Det tog ju en jävla tid... För det som inte märkt har jag färgat mitt underhår svart vilket var ett bra tag sen nu. :) 

Eeh... Annan snabb fakta beställt nya kläder som är en dag sena och så har jag idag beställt en tunnel till mitt öra (8mm) för jag har slarvat bort min töjning och måste låna Matildas just nu, ousch.



Sen crapy bild på ett smink jag lovade för ganska länge sen... Har också en video om det här men det orkar jag inte med just nu! 

Sen var det inte mycket mer, snart jullov och allting flyter på bra. Min bil blir inte körd lika mycket som den förra och jag går faktiskt oftast till skolan... Vi får se hur det slutar med den.

I alla fall är jag på gång nu igen efter ett jävligt bra tag så nu får ni hålla utkick efter uppdateringar för det kommer komma oftare nu.

Ville också säga att jag älskar Oliver & Matilda, vad fan hade jag gjort utan dem?

Bye!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: