Fel och fel...?

Nu var jag här igen som i ett under!

Just i detta nu sitter jag hemma och väntar på att en Oliver vill vakna... Nu rörde han lite på sig men vaknade inte, han ska få sova till 12 i alla fall sen väcker jag han. Hehe... 8)

Avslutningen gick ju inte så bra för jag hann i sista sekunden komma dit för att hinna få mina betyg, hehe, bra att man försover sig just den dagen! Är nöjd med betygen bortsett från att jag tycker att jag förtjänar MVG i bild och engelska... (Fick bara VG där) Men det ska jag fan fixa till nästa år!



Här ser ni också en halvdålig bild på tunneln jag beställde som redan kom igår! Det som är felet med det här är att stenarna skulle ju vara svarta och inte ljusrosa... Hmm... Orkar faktiskt inte skicka tillbaks den så ska ha den här tills jag får pengar och kan köpa en ny så sparar jag den här till reserv om jag någonsin tappar min igen! :)

Laddar upp en bild på människorna jag umgicks med igår...


Feint! Nu ska jag ta mig lite frukost och käka upp godiset jag och Oliver köpte igår. :)

WOHO JULLLOV!

haha hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: