Dan före doppare dan!

Whoppa... Jul imorgon... Hejaa... Inte taggad alls för julen eller kanske lite eller jaa jag vet inte.

Mina grejer som aldrig kom har visst varit här ett tag för skickade ett mejl till shock och hörde vart det var och det visade sig att det kommit och de ska ha skickat brevet så jag vet att det går att hämta ut och jag litar faktiskt mer på posten än mina föräldrar så jag tror de missade det eller slarvade bort det. Whatever det ska hämtas ut idag! :)

Men lite om igår:


Oliver spelade gitarr... Vi frös ihjäl och sen käkade vi pizza på Manuella, nice! Video kommer nu...


HAHAHHAHA, va rolig still bild... Bara för den var så sjukligt ful tänker jag inte ändra den! 8D

Nu äter jag dåliga nudlar och kollar tv snart ska jag hoppa i duschen städa ihop saker och ting och sen drar jag till min mor för vi ska fira jul hos henne imorgon, eller jaa hos mommo men jag hoppas ni förstår. :)

Måste avrunda nu tar bilder på grejerna när jag hämtat ut dem och tar bilder imorgon på jul och kanske gör en video!

Heejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: