Luleå kalaset!

Luleå kalaset var sjukt roligt! Om man ska dra det enda negativa som just nu känns som det enda man gör på såna här bloggar... Är att jag har haft sjukt ont i mina lår alla dagar och det var värst sista dagen visste knappt om jag skulle klara att linka till "kalaset" men efter ett tag så gick det lättare att gå och sen när allting tog fart glömde jag helt bort det, hehe. :) Alla underbara människor jag träffat och lärt känna och som har hjälpt mig under festivalen ska ha ett stort tack! Och ett extra tack till Linda och Sue Ellen som lät mig och Stina sova hos dem!

Men om vi lever nutid så sitter jag just nu och känner hur mina ben värker, undrar hur länge det kommer ta innan de är normala igen... Men dagen spenderades på en buss med Stina och sedan med Matilda, Oliver och Nicke och vi drog mest runt och gjorde ingenting, kändes lika för jag känner mig så slut efter alltihop. 

Imorgon spenderar jag dagen med Erica och jag hoppas mest på en lugn kväll hemma, för ovanlighetensskull känner jag ingen större lust att dra ut och röja... Får ju allt ta och se imorgon. :)

Vill snabbt säga att Stina och Matilda har varit mina största stjärnor under helgen och ni förstår inte vad eran närvaro gör mig glad! Jag älskar er flickor!

Inga bilder eftersom kameran mest låg i väskan...

hejdå!


matilda

pussss gumman!! älskar dig ♥

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: