En sista vers innan skolan börjar...

Nu är sista sommarlovsdagen kommen och imorgon kliver man upp för att ta sig till skolan.

Känner inte den stora ångest alla verkar ha... Jag känner väl att det är lika att  ta det nu och att jag har gjort det mesta jag har kunnat av mitt sommarlov, hade massa saker inplanerat som jag inte hann med men det tyder ju bara på att jag har gjort massa.

Första biten av sommaren var det jag och Stina och det var förjävligt roligt men efterhand när hon reste bort och bara jag och Matilda var (och alla andra var också bortresta) hemma så hade vi bara varandra så vi började umgås och hittade verkligen varandra och nu saknar jag henne bara efter en dag.

Min lilla Hildred! ;**


Men alla jag har träffat och talat med har gjort den här sommaren den bästa i mitt liv och jag tror jag aldrig varit så glad som jag varit under det här månaderna. Så tack!

Nu är det bara att ta tag i hela skolan och kämpa som satan för att få bra betyg! Hoppas ni också har haft ett bra sommarlov och skaffar bra utbildning nu. :)

pussgodnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: