Det som inte hunnit bli sagt...

På sistone har det flytit på som vanligt och känner inget större intresse att berätta något av det som hänt. :) 

Eller kan ju berätta att jag färgade Olivers hår svart igår och han blev sattana snygg! :D

Nu chillar bara jag och Matilda och snart kommer Jesper förbi och ska snacka och sen ska jag fråga han om han kan skjutsa oss till Malmberget och Oliver. :)

Hade planen att tvätta bilen idag (som jag ännu inte gjort!) men blev inte eftersom pappa mest troligt ska sätta in den nya startmotorn så då slipper man putta igång bilen! :) På tal om epor så ska min far beställa varvtagsregulator idag så gasspärren kommer också snart vara borta!

Sen på slöjden håller jag på att sy massa fina saker som jag kommer inreda min stjärna med, funderar på att sätta upp svart lurvigttyg i taket... Får jag fundera över. :)

Annars har jag ju inte gjort smink på evigheter och kommer nog inte bli så ofta nu när jag måste sköta skolan och stjärnan och hinna umgås med mina vänner men kan slänga upp lite tips som jag tycker alla borde veta om!



Ett tips för ALLA som använder ögonskugga dagligen är att hitta en bra primer, jag använder Lumene som är en jätte bra primer som håller ögonskuggan fräsch hela dagen. För dem som inte vet det applicerar man primer på hela ögonlocket innan man sätter på ögonskuggan, då fäster de bättre, färgerna blir starkare och det håller sig hela dagen! :) Det är ett måste om man använder ögonskugga annars ser det bara slitet och äckligt ut efter någon timme. 

hejdådå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: