hata och älska...

Måste prata om det här... Jag läste ett tag sen på min söta "kusin" Evelinas blogg att folk för sällan säger till varandra att man älskar den ena och så där. Och det håller jag definitivt med om, man kan ju bara bli glad av att höra att någon älskar en? Så love more...

Men det jag vill komma fram till är att jag tycker folk för ofta använder uttrycket att man hatar varandra eller så. Jag känner mig ganska ledsen när jag hör att någon säger att som exempel... "Men hon är helt störd... Jag hatar henne! Hon kan bara dö!" Nog har jag också sagt det någon gång men jag har tänkt på det och försöker undvika det. Hata är så starkt ord och jag kan säga att jag i alla fall inte hatar någon.

Ville bara säga det att jag tycker man ska faktiskt tänka på vad man säger även om man inte menar det så kanske det inte vore det roligaste om någon dog och det sista man sa var att man hatade den personen?

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: