ida gästbloggar !

Hej alla Ellinors bloggläsare !
Bara för att Elli själv inte orkar uppdatera sin blogg så gör jag det åt henne ;)
Hmmh, vad kan man skriva ? :)


Typp, idag så kom Ellinor och Hanna och våldgästade hemma hos mig :o
Men eftersom att det är så tråkigt hemma hos mig så gick vi hem till Julia och våldgästade där istället !
Vi rev typ hela hennes rum, då blev Julia inte glad på oss (a)
Seeen så skulle vi gå hem till Elli.. men såå värsta kom hennes snälla pappa och så fick vi skjuts med honom :D
Vi såhär såg Indiana Jones. Men Hanna fetingdissade oss innan vi ens hunnit se halva filmen, *snyyft* :o
Så är det ! Iaf så såg jag och Elli klart filmen.. Bara för att Indiana Jones är tuff (h) !
Sen följde hon mig typ näästan heeeeeeeela långa vägen hem, bara för att Ellinor är så snäll ! :D <3
Men nu är jag tyyyp trött, så trött att jag inte orkar sova! NEJ, men såhääääääär ligger det till : Jag orkar inte förflytta mig till sängen o.oo


Nu tycker jag att det här blev ett ganska långt inlägg, oooj oj !
Å så ska man bara såhär avsluta med att säga att Ellinor är jäääääätte snäll & söt, sådetså ! :D
godnatt,

/ www.idajohanssson.bloggplatsen.se


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: