Detta fält måste fyllas i

Namnanmnanmanmnanmanmanamnananam....

Hm... Ska käka snart är grymt hungrig har bara ätit en banan sen lunchen men tror jag ska ta en till, hihiihhi busig jag är. :') Efter jag ätit ska jag antingen hoppa på bussen till Elli eller så får mamma/pappa skjutsa mig. ;D Vet inte vad vi kommer göra men fränt är de då alltid.

ANNAAAAAAARS SÅ FICK JAG VG VG VG VGVGVGVGVG på matte prooooooooooovet!

Jahåååå, ingen kemi heller idag slutade typ en timme tidigare för vi kollade film på svenskan. :) Ja, och så kommer mina byxor imorgon hoppas hoppas hooooooppppppppppppppas(!) dem passar nu för då får ni se dem på torsdag... Kanske inte båda men iaf ett par. :D:D:D:D:D:D

Ah, låter som en underbar dag men har för mycket att tänka på så kan inte vara en bra dag, satana att ibland förstörs allting med ett helvette vill bara stänga ut alla mina tankar för ett tag!

I want you to take me in your arms, but it seems like you never have time for me.



hejdååååååå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: