puss och kram grädde på näsa

Men tjena. Blir ett långt inlägg tror jag men tro mig de ääär intressant.
Hanna och jag gick omkring på stan där de har fixat för nå skidor skit, sen kvart över 3 hade jag syn kontroll och behöver inte glasögon.. Fan. :( Åkte hem till mig och satt och gjorde typ nadadada eller jo vi skaffade spotify åt mig så har lagt till massa låtar i min lista hela kvällen men vi saatt hemma för vi väntade på Angelica som var såhäääär seg men sen kom hon och vi gick till coop och köpte svart hårfärg till Hanna och tårtingredienser. :) Färgade hår och gjorde en asfein tårta, som vi käkade till idol. Först var vi helt hyper och garva åt allt och inget men efter andra reklampausen somnade vi i lite olika stunder men iaf, Sen åkte mina flickor hemhemhem. :)
BILDER. Som jag såklart snodde från Hannas facebook.




True that, tårtan.

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: