låtsas som du sover (8)

EHeh, jag, Julia och Jossan har damp, var typ helt övertrötta hela tiden men sen for vi till moppekursen och där höll jag på att somna och Jossan somna i 10min... woopps. :) Annars inget tänkte ta hem matten men kan inget så kan inte få någon hjälp hemma, så gör så långt jag kan sen tar jag hem till helgen för då är mamma hemma. :) Vi har börjat spela in vår "Barbie skräckis!" den är inte klar vi ska fortsätta på fredag och så ska vi göra cupcakes och kolla idol, hihi, kul. :) Imorgon blir de Julia och vi ska ju göra våra knäppa saker ni får veta mer imorgon.

Men... Hatar att jag skriver av mig själv men nu behövs de verkligen så here we go..
Jag mår bara illa för du har glömt mig nu. Jag ska gå vidare men vill att du vet… att du vet mest av alla om mig och jag önskar att jag fortfarande kan tala med dig. Nu släpper jag dig. Nu händer de som aldrig skulle hända. Förlåt mig hjärtat för jag gör så här, kommer alltid älska dig fast jag går vidare. Men nu finns de inget mer att göra. Nu är du och jag förbi. Trodde vissa stunder på förevigt men ändå visste jag. Det finns inte. Inte när du bara aldrig mer har tid med mig, vi kan knappt tala med varandra... Och nu är de över. Jag lämnar dig vid en vägkant utan ord utan tårar. Jag talar inte med dig för då kommer vi igenom samma och sen börjar de om. Men just nu måste jag bara släppa taget om dig och låta världen gå vidare.

Hoja, allt är inte alltid så kul. Nu ska iaf de där vara över...
Ni får en bild på moi, sen är de...

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: