i never would belivie it

Den andra filmen var braa den hette typ... Va in i bomben (får ju inte svära) har total glömt.. Men i alla fall sen gick jag hem vid 21 och ska lägga mig snartsnart för orkar inte sitta vaken utan vettig mening. Känner mig annars stressad över so'n som ska vara inne på torsdag så måste ta hem allting imorgon och försöka göra klart allt.. *håll tummarna*
Hade faktiskt tänkt ge er en bild på mitt smink men de är gladdigt och fult för jag och Julia har garvat och jag har smetat och hoj, men ni ska få en snaart! ♥
En annan sak...
Alltså en fråga? Vad är felet på killar i gve? Inget illa menat mot alla killar i gve nog finns de normala också men seriöst, de flesta går omkring som åh jag vet inte de verkar ha klätt på sig i mörker. Men de är inte allt, alla är ju idioter eller nej igen inte alla men de flesta, varförvarförvarför... ÅH! Man vill bara kasta ut alla gveboysen och ta några från södern. -.- Ah, var tvungen att säga de för jag blir less att se bara... fy.

Mycket text men de var bara viktiga grejer!
puss på kottletten (ah den var till dig julia)


jullan

du är en kotlett<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: