ett två fyra åtta sexton...

Varit med Hanna och Simon och Ilona ett taaaag... Fick en ring av henne, hihihi vad snäll hon är! ♥
Iaf så har vi glidit på uggs trillat typ 5gånger och hyrt en film som jag inte fattade ett skit av och jag tyckte sög. Imorgon har vi bad dirr efter matten som är första lektionen så kommer inte ha något smink uff, efter badet kommer jag typ bara hinna stoppa lösögonfransar och eyeliner sååå kommer inte vara vacker. :o
Ska inte göra ett skit imorgon för ingen har tid med ett stackars barn som jag... Så ska sitta hemma och ta hand om saker. :) Aaaaaah... Ska börja ladda upp bilder snart igen men är så seeeg... Längtar till den 28 då jag får mina pengar sen längtar jag till JUL LOVET! Lätt bäst de kommer bli. :')
Ahja...

puss&kram sean banan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: