skjut mig nu för då dör jag lycklig

Heeej. :D
Hanna & jag kom iaf iväg till sandviken men då fanns det ingen ved damp också, så har släpat en stor plank sak sen tog gasen i tändaren slut och massa mycket frustrerande. :( Senare stack iaf dem andra som grilla och dem lämna lite glöd och på det fick vi eld som vi grilla korv och mashmallows på. :D Badade snabbt och det var kallt när jag doppa fejset tappa jag andan. :o
Båda åkte till sig efter ett tag och duscha fixx osv.



Kom till Hanna och efter ett tag fick vi skjuts till tipsta där Elina, Evelina och Sara väntade med 2gubbar. :D Ena gubben sa typ inge men den andra var jätte kul och jag tror Evve raggade lite. ;) Jaja, vi gick upp till renen och jag satt där uppe vilket var grymt läskigt höll på att avlida och tog 100år innan jag kom upp. :o
Gick ner till gubbarna efter 100år till när jag skulle ta mig ner. :( Talade med dem och grilla korv och mashmallow sen kom aaaaasmånga moppe snubbar och så larom mousse och hårspray på elden som exploderade vilket var grymt läskigt! Oo Inte mycket annat hände den kvällen och nu blir det nog bara att sova. :)


Saknar lite mitt knallröda men orkar inte med toningar :o


hejdå



julia

shiet elli vad du har förändrats! :O

när jag kommer till Gve i sommar måste vi träffas .. :D

Evelina

Klart jag raggade? Alltså, jag älskaaaaaaar gubbar. Host host ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: