du har en smula på baken

HEEJ. :D
Varit med Julia & Erica idag, dem kom och hämta mig och vi for till Erica studsa studdsmatta och allt sånt där. :) Jag ville köpa glass så vi köpte glass.. *Jätte god glass* Inget hände på ett taag... Cyklade till kullen med brist på saker att göra och väl där åkte jag själv på upptäcksfärd men gick vilse. :( Meen, efter ett tag hitta man ju iaf ut. :D Kom hem till Gällivare igen iaf, for och hitta Julias farmor och mormor som bjöd oss på 100spänn och varsin hamburgare dem är så söta sen vare några damp ungar som tömde luften i mina däck jävlaserdtfyguohipå kom iaf tillslut hem till mig efter att ha köpt för mycket godis, spelade på Habbo *HAHAHHAHAH* och kollade roliga yt videosar. :') Kul dag och kanske sista gången vi sågs innan hon drar till Skåne. :( Om inte ska jag hon & Erica bada på tisdag. Mhmm...

hejdå


någon

hej elli..

vars köper du dina ögonskuggor? är det plåsterögonskuggor?

när började du med dom?

kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: