clothes

Skolan var fett chill orkar inte skriva vad som hände men hade inga riktiga lektioner och hade typ mestadels raster... Räknas de som att berätta vad som hänt? :o Aja, då fick ni veta vad som har hänt. Jag följde Jullanbullan ut på den iskalla stan för hon skulle inhandla julklappar och jag hade ingen lust att åka hem. Men sen blev jag tvungen så jag hoppade in i en buss och for hem, sen jag kom hem har jag väl inte gjort så mycket alls... Inget alls tror jag... Chillidill, ya0. Ska ta bilder på mina kläder nu (ni vet de där kläderna jag beställde från shock som jag skulle ha laddat upp för evigheter sen), brb eller något... Hahahha.

Sjalen! (+"Dagens outfit")

Tröjan!

Framsidan av annan tröja...

Baksidan!

Halsband...


Ett annat halsband...

1. Ja, jag vet att mitt hår såg förjävligt ut men jag hade just klivit upp ur min halvsovande pose...
2. Jag vet att de är onödigt att ladda upp först innan jag ska beställa kläder och sånt och sen ladda upp när jag fått dem men ni får leva med det.
3. Bry er inte om konstiga ansiktsuttryck jag var inte direkt redo på att den skulle fota.

Det var allt ska duscha nu. :)

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: