svar; jossan inget är kul utan dig! ♥

dag 1 - en nytagen bild på dig, inklusive 15 fakta om dig själv


Kanske 2 veckor gammal? :) I alla fall den nyaste jag har.
1. Jag blir lätt orolig för att typ jorden ska gå under.
2. Jag försöker utveckla min personliga stil så mycket som möjligt.
3. Jag har förlorat många vänner jag aldrig tror jag får tillbaks, för de blir aldrig att umgås...
4. Jag har lätt att börja gråta bland folk.
5. Jag älskar hockey. (onödig fakta för jag tror de flesta vet)
6. Jag har väldigt dåligt självförtroende men de blir bättre.
7. Jag kan visa mig utan smink de är bara de att sminket hör till stilen. ;)
8. Jag tycker de kan vara skönt att bara chilla hemma ibland och inte alltid fara ut.
9. Jag hatar folk som bara söker uppmärksamhet och kopierar någon annan.
10. Jag förstår inte varför killar måste vara idioter.. Haha.
11. Den 8 december är de 2 år sen jag senast spydde och 1 år sen jag färgade rött hår.
12. Det vänner jag har är de bästa som går att hitta och jag vet att de aldrig skulle svika mig.
13. Jag älskar att åka bil och buss när de är mörkt.
14. Jag hatar ljudet av att folk knäcker kroppsdelar eller att man klämmer finnar/pormaskar på varandra.
15. Ehm... Jag älskar min familj & släkt...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: