sista dagen 2010

Svar till "tjorven" om "året 2010"
"Jag har lärt känna några nya människor men ingen som jag börjat umgås med mycket.." Julia Andersen har du väl lärt känna och börjat umgås med mycket? :D

Svar: Oj, jo Julia förstås men egentligen lärde vi känna varandra på dagis när vi var kanske 3-4 år? Sen bytte vi ju till olika dagis när vårat stängde... Sen hittade vi tillbaks till varandra när vi började i samma klass... Så jag lärde egentligen känna henne för läänge sen. ;) Men i år har vi börjat umgås jätte mycket, igen.

Nu ska jag äta frukost och sen kommer mommo och moffa och hämtar oss och vi far till Luleå. Vet inte hur länge jag ska vara där men hoppas på grymt länge! :) Jaja, smsa gärna för de är inte jätte kul att åka bil.
Och om jag inte hinner skriva så...

GOTT NYTT ÅR!

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: