rött hår vad annars?

Har tänkt blogga ett bra tag nu men känner ingen lust... Sitter med en klick röd hårfärg i håret har aldrig testat just den här röda de är LORÈAL sak som var skit dyr. :o Bara för ingen av de färger jag brukar använda fanns... Men nu ska jag berätta vad som hänt idag då. För de är antalle varför du sitter och läser alla dessa meningslösa ord... Men de är ju inte meningslösa för de blir ju tillslut en mening; HAHAH. Jag suger. Till saken.

Julia kom... Jag vet inte när. Sent. Men vi gick till coop -på väg dit trodde vi vi hittade stigen men sen var de inte den och vi började sjunka sjönk djupare än över knäna sen hörde vi typ en gren knäcktes och försökte springa med snö upp till knäna, knappast lyckat... Men vi tillbringade kanske upp till en timme där för att hitta julklapp till Hanna och handla allt jag behövde, som hårfärg, snoddar, klämmor & foundation. Efter vi gått ville vi hyra film men kunde inte för hade inge ID så jag köpte istället PS. I love you med Julias bidrag av 10 kronor. Kom hem... Kollade filmen... Osv... Julia for hem. En bra dag.

Måste skölja håret nu...

bye


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: