min dag i med mina ord

Klev upp kanske 10.00 höll inte riktigt koll... Drog på mig mjukiskläder upp med håret i snodd och sen mot skolan. :) Skrev klart so'n och sen drog vi och gymmade sönder, ah känner mig biff nu! Eller inte... Drack två läsk efteråt men egentligen drack jag bara upp halva ur båda så vi kan säga en...
Men efter allt tränande och bastande gick jag till Hanna och vi snackade om massa shit sen kollade vi klart Remember me för vi hann inte se slutet i måndags. :) Sen var jag tvungen att knalla hem för jag var hungrig och skulle hinna till mommo... Så slängde i mig god lasagne och åkte till mommo för att skriva ut arbetet. Tog en apelsin och kollade "Halv8 hos mig" tills vi skulle hem och nu sitter jag här och ska bädda rent i sängen sen kolla lite tv.
Saknar sommaren!
.
hejdå


Anonym

har fan likadan cykel :) älskar min snygga hojj :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: