man säger att man ska skriva lite så blev de 3 A4

Jag orkar inte blogga... Eller nufan känner jag att jag visst göre... Idag eller igår, idag för 3 timmar sen så har jag hunnit vara på stan handla sista julklapparna till Julia och Jossan. Jag haaar köpt blekning och hårfärg, blekte mitt hår idag då blev så bra så tänkte att jag sparar den rödafärgen och slänger i den då de behövs... Annars såå, hittade jag ett par snygga skor som jag ska kolla och köpa idag alltså onsdag för saknade 55kronor och mamma ville kolla så de inte var skitskor. -.- Men snart slipper jag skit uggsen och kommer ha nya snygga skor... Lägger säkert in bilder sen. 

Sa förra året att jag inte skulle köpa uggs men nog skulle jag göra de i år igen men nu ska jag verkligen inte de! Fan heller...

Jag har umgåtts med Linda, Hanna, Josefine och Linus och nu på sista delen av dagen har mitt humör varit lite upp och ner ena stunden kan jag skratta och andra sitter jag bara och funderar.

Tror jag ska stänga ner datan för alla mina friends jag snackat med har gått och lagts sig och de finns typ inge värt att göra här. ;)

Fakta fakta fakta så fyller jag år om mindre än en månad 28 januari och min litle sister fyller år 8 januari. ;) Mys.
Bild i repris...

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: