lever kioskmongon i kioskar eller i mongoliet?

Rubriken har inte att göra med något alls, bara jag som filosoferar.
AAAAAAh, filmen var ASGRYM! Iiiih, älskade den så sjukt mycket enda minuset var att de bara var del1 och man måste vänta på en himla uppföljare. -.- Men jag och Hanna följde Erica hem sen gick vi till mig Hanna hade damp ett tag sen typ vilade vi tills Simon och Emil kom... Alla blev jobbiga då för jag hade blivit så hiimla trött och de ville bara gå till Simon eller Emil men egentligen helt ovärt för de finns ju inte mycket mer att göra där.
Men var i alla fall en lyckad dag, och nu ska man bara tagga helgen .... plugghelgen, ahja lika bra att få allt bort gjort.
Orkar inte skriva så nogrant vad som hände idag men ni kan väl hitta på... Nu ska jag sura på mamma sen gå och sova.
Senaste bilden på mig och Hanna men inte från idag.
godnatt


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: