cutcrease

FUCKING BLOGG.SE skrev ett förjävligt långt inlägg igår men sen försvann allt, de hade värsta dampen! :(
Men i alla fall så var jag med Hanna igår och vi gjorde typ inget, köpte kladdkaka som var uschigt eftersom vi hade fått de i skolan också och kände mig helt less... OCH SÅ HÄMTADE VI UT MINA JULKLAPPAR.
Hihihihi, alltså kläderna jag la in för ett tag sen hade kommit... Allting passade bra och så vidare.
Ska ta bilder som jag kommer ladda upp någon dag, säkert inte idag för snart måste jag trycka i mig frukost och sen duscha och fixa mig för sen kommer Erica och Julia. Då ska jag sminka Erica och sen ska vi kolla hockey match Sverige mot... Fan minns inte vilka men i alla fall.
.
Meeen... Jag gjorde också ett smink igår för jag kände att jag inte gjort det på vääldigt länge. Blev sjukt nöjd, check it out...
Höll på att sminka i ungefär en timme, först trodde jag de skulle gå åt helvete men de gick bra, är typ de bästa jag gjort. Vill bara göra fler sminkningar... Gör säkert ett imorgon eller något. :)
Sättet att sminka kallas cutcrease vad jag förstått, alltså många färger och skarpa kanter.
.
hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: