året 2010

Eftersom året snart är slut ska jag skriva lite vackert om året... Gör de idag för jag tror jag inte kommer hinna imorgon... Och för jag inte vill börja packa, känns för jobbigt. :)

Året...
Jag kan säga att de här året inte varit ett av de bästa... Det har varit alldeles för mycket tårar och slit för min del. Men nu i slutet känner jag att de börjar bli rätt igen. När jag kommer tänka tillbaks kommer jag nog mest se de glada, även fast jag vet att de har varit många tunga stunder som man inte kan bli av med... Jag tror jag ändå är nöjd med året som har gått... Kanske inte de bästa men nöjd.

Mig...
Jag har också lyckats hitta mig själv. Alltså för ett år sen såg jag ut som alla och vid den här tiden började jag inse att de inte var de jag velade. Typ alla jag känner börja skaffa egna och personligare utseende. Det är väl så när man blir äldre. Men att jag hittat mig själv var en mycket svår tid men de var värt besväret som jag gått igenom. Jag kan ännu känna mig osäker med mina kläder och hur folk ser mig, men jag anser ändå att de inte är deras sak att bry sig ändå vet jag att folk kommer alltid bry sig i de det inte ska bry sig i men jag har börjat lära mig strunta i det.

Vännerna...
Jag är glad över alla stunder jag har fått med alla fina vänner jag har. Jag hoppas alla vet vilka de är för orkar inte skriva alla. Jag har lärt känna några nya människor men ingen som jag börjat umgås med mycket... Hoppas ändå de kan bli så i framtiden. Jag har också glidit mycket ifrån många vilket inte känns bra, och jag ska försöka rätta till de nu när de nya året börjar.

Det var väl allt... Känner verkligen att de nya året kan börja nu och jag inte har något "ouppklarat".

hejdå


tjorven

"Jag har lärt känna några nya människor men ingen som jag börjat umgås med mycket.."

Julia Andersen har du väl lärt känna och börjat umgås med mycket? :D

melinda

thihii, du har fått träffa lilla mig! :)



du är grym elli, blir sjukt glad när jag ser folk som dig, folk som vågar.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: